Lik, kommenter og del – og vinn en ukes opphold i Bulgaria

I dag, den 1. juni, avslutter vi kampanjen og markerer Skadefri dag. For å nå flest mulig folk oppfordrer vi alle til å like, dele og å skrive #Skadefri dag i meldingsfeltet på Facebook.

Aktiviteten premieres, og vi trekker en heldig vinner som får en gratis uke på en av våre leiligheter i Bulgaria.

Den siste måneden har vi publisert og delt hele ni filmsnutter der familien Rulle gir gode råd for å redusere skadesituasjoner i trafikken. I år har vi fått med representanter fra lagene som aktivt har «delt og likt» og dermed opplevd at filmene har gått «viralt». Det betyr at vi har nådd svært mange –  uten av vi har måtte betale annonsepenger.

Dette er gøy!

Nå håper vi at den siste filmen, som slippes i dag klokken 1000, topper både «delinger», «likes» og «kommentarer». Husk at å spille på lag med algoritmer – som er de som bestemmer hvor mange vi når med kampanjer – handler om hvor mye aktivitet vi skaper.

Vi håper og tror at mange klikker seg inn på Facebook-siden vår, og deltar ved å like, dele og kommentere. Effekten er stor, og vokser med hver aktivitet. Husk også at vi trekker en «vinner» blant de som agerer – og premien er en ukes opphold i Bulgaria. Siden verden er som den er – er voucheren gyldig ut 2022.

Om du ønsker mer informasjon om kampanjen gå inn på www.skadefridag.no.

Sideoversikt

Bli medlem