Ny tid, nye koster

Å være synlig er et av stikkordene for nesten alle bransjer sånn verden fungerer. Derfor har Personskadeforbundet LTN valgt å styrke denne delen av sekretariatet.

-Vi har tatt noen runder, diskutert det i landsstyret, og landet på at vi trenger å løfte denne delen av organisasjonen, forklarer generalsekretær Ingeborg Dahl-Hilstad.

Hun sier at stillingen i første omgang er et engasjement, og at hun håper det finnes et menneske med rett kompetanse – som i tillegg har et hjerte for organisasjonsarbeid.

Skal jobbe med de samme spørsmålene

Generalsekretæren presiserer at det ikke handler om å forandre retning i politiske spørsmål, eller hvilke spørsmål som prioriteres. Det er et spørsmål å nå frem med budskapet og ikke minst å la verden vite om oss.

-Vi har våre vedtekter og skal jobbe politisk og systematisk for et likeverdig samfunn, samt å bistå slik at kunnskap innenfor helsefeltet utvikles. For å få dette til er vi imidlertid avhengig av å bli hørt og ikke minst være mange nok.

-Hvordan da?

-Vi gjør mye viktig både lokalt og nasjonalt, alt fra samlinger rundt om i landet til spørsmål om lovendringer, og det må vi vise fram!

-Vi tror at hvis flere vet hvor bra vi er, vil flere komme til oss også. Og nå må vi rett og slett tenke nytt.

Her finner du annonsen:https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=220575774

Sideoversikt

Bli medlem