Hvorfor bli medlem?

Personskadeforbundet LTN har i snart 40 år kjempet for å styrke rettighetene og forbedre hverdagen for de som har blitt utsatt for en ulykke. Vi støtter ikke bare personer som rammes av trafikkulykker, men også de som skades på jobben, hjemme eller på fritiden. Vi hjelper alle berørte parter, både de skadde, deres pårørende og etterlatte. Foreningen har lag over hele landet  jobber lokalt og nasjonal for å bedre vilkårene for alle som rammes av skade.

Personer som samarbeider om en idé

Om medlemskap

Les om hvilke medlemsfordeler du får tilgang til, og de forskjellige typer medlemskap du kan velge mellom.

Støtt oss

Det er mange gode grunner til å støtte Personskadeforbundet LTN selv om du ikke har blitt skadet. Les hvorfor og om de forskjellige måtene du kan støtte oss på her.

Ferieleiligheter i Bulgaria

Alle Personskadeforbundet LTNs medlemmer har mulighet til å leie fine og rimelige ferieleiligheter som forbundet eier i Sveti Vlas, Bulgaria. Leilighetene er tilrettelagt for personer med bevegelsesnedsettelser.

Kontakt oss

Finner du ikke svar på det du lurer på? Ta gjerne kontakt med oss, så hjelper vi deg!

Det er ikke bare livet til den skadde som blir snudd på hodet

En skade snur opp ned på livet til alle i nær relasjon. Hvordan er det å leve med en person som har gått gjennom en skade? Hvordan endrer livet seg for alle parter? Hvordan skal du forholde deg til den skadde? Våre likepersoner kan gi deg noen råd.